Sunday, April 5, 2009

Buyuk bulusma

Efendim benim yakin gelecek icin yaptigim planlar vesile oldu ve biz Herbert bey ile birlikte, Hafiye, Sovalye ve Duella ile bulustuk. Aslinda sevgili melontheroad da gelecekti ama dedesinin vefati uzerine apartopar Ankaraya gitti. (tekrar basiniz sagolsun).

Duella (Hanim!) kendilerini bekledigimiz gibi bulup bulmadigimizi sormustu. O zaman kendisinden tirstigim icin dogruyu soyleyememistim. Simdi cevaplar>>>>

Sovalye tam bekledigim gibi, kafaca uyustugum birisi cikti.
Hafiye bizi canli canli yiyecek diye beklerken kenarda oturup sessiz sakin kahvesini icti.
Duella ise beklentilere paralel olarak cok sey anlatti. ;)
Hepsi de okumus, efendi insanlarmis. Korkacak bir sey yokmus.


Soldan saga: Sovalye, Hafiye, Horatio, Herbert, Duella

5 comments:

  1. büyük buluşma için, küçük bir açıklama olmuş bu! klasik erkek tarzı:)
    ben yazayım en iyisi, vatandaş açıklama görsün:)

    ReplyDelete
  2. Ay Düella, sen yazana kadar ikinci buluşmayı yaparsınız.... Baksana, yeni yıl resolution'larından geriye ne kaldı Q1 değerlendirmesini bilem yapmadın.....

    ReplyDelete
  3. Ya ben kimi, ne zaman canlı canlı yemişim? Bir kere Şövalye de Düella da disiplinsiz tipler. Akıl mantık ürünü şeyler söyler dururum bunlara. Sadece söylenirim o da. Vay ben mürebbiye olurum. Arada hislenir, ağlarlar. Ben ağlayamam. Vay ben ruhsuz olurum.

    Ben çok munis bir tipimdir. İnanmayın bunlara. İnanacak malzeme de çıkamadı zaten işte.

    Yalnız bu blogun tipi hakkında söylediklerimizi kaale almış olmanıza çok sevindim.

    ReplyDelete