Wednesday, April 8, 2009

Biliyorum biliyorum, sanat eseri! :)




10 comments:

  1. ben varken anca az pişmiş bezelye oluyor

    ReplyDelete
  2. Boratio, hesap ver kime pişti o ikinci çipura?!?! Besbelli ki Herbert diil.

    ReplyDelete
  3. başlık sebebiyle oluşan telif hakkı için dava açacağım, sizi mahkemelerde süründüriciim! evde balık yapmaya üşenmeyen, bir üst level'a geçer. süper görünüyor her şey :)

    ReplyDelete
  4. tavada çipura?! ckckck

    ReplyDelete
  5. bi kere biz cukurovalilar cipuraya cupra deriz. @simarik kiz:ben bi oturusta iki cupra yerim ki. @ayse: hosgorunuze tesekkur ederiz efem, kizarsiniz deyu cok korkmustum.
    @kip; bize bi izgara hediye et de izgarasini da yapalim.

    ReplyDelete
  6. fırında daha güzel oluyor...
    bence ikisini de kendi yemiştir
    melontheroad

    ReplyDelete
  7. O tavanin sapini ovalayin iyice!! O aradaki metal lekeli lekeli kalmis. Hadi evladim, usenmeyin e mi? O metal parim parim parladigi zaman siz de mutlu olcaksiniz.

    Bi de afiyet olsun evet ben de Cupra derim, Cipura demem! Cipura ne be! ?

    ReplyDelete
  8. on senelik arkadaşımın temizliğe dayalı bir ruh hastası olduğunu görmek içimi yakıyor resmen. şurada kaldı yirmi gün, bu evi nasıl sana layık hale getiririm bilemiyorum esterhaziciim.

    ReplyDelete
  9. Istanbul'a celeyrum da... Suulemesi ayuptur :)

    ReplyDelete