Tuesday, February 24, 2009

seviyorum işte

Kendimi bildim bileli lüzumsuz ıvırzıvıra meraklı oldum. Çocukken ev birincilik telleriyle doluydu. Ne işe yaradığı belli olmayan alet edevat hepsi çekmecelerde yığılı duruyor. Seviyorum tek bardaklık mikserleri, müzikli şişe açacaklarını, powerbalları, pilsiz bakır tel sargılı el fenerlerini, hangi çıkıntının fikri olduğu belli olmayan işlevsiz zamazingoları. İşte o yüzden benim disneylandım tchibo.

İlk açıldığından beri her temasına uğramaya çalışırım, kullanacağım belli olmayan ıvır zıvıra bir ton para veririm. Kayak boyunluğu da aldım buradan, boy yastığı da tırnak makası da. Horatio da önünden geçerken mutlaka gireceğimizi kabullenmiş durumda, paşa paşa o tarafa çark ediyor.

Efenim tchibo online satışa başlamış, sonra vay efendim niye söylemedin diye gelmeyin bana. Eski temaların ürünleri genelde, bu da adres: http://www.tchibo.com.tr

Kaygılarımla



.

2 comments:

  1. Şövalye de çok seviyor Tchibo'yu.
    O da oradan kayak pantolonları, bilgisayar kamerası, drive'lar, kahve makinesi aksesuarları falan alıp durur. Ben de onları evin muhtelif yerlerine tıkıştırır dururum. Yoksa ortalıkta gezinir durur bir dünya zımbırtı.

    ReplyDelete
  2. Thermal underwear alın Tchibo'dan kara kış kayak teması bitmeden. Böyle dizleri, poposu, beli felan da çift kat. Ben yelkene giderken giyerim diye aldım, ama daha çok kar yağdığında pijama niyetine kullanıyorum.

    ReplyDelete