Tuesday, February 10, 2009

Kişisel gelişim kitapları

Kitapevlerinin bu bölümünden hiç kitap almışlığım olmadı, pardon oldu, ama onlar bu yazının konusu olan kitaplardan değil. Doğan Cüceloğlu, Üstün Dökmen, Acar Baltaş filan okudum ben de tabii. Hele Acar Baltaş'ın "Üstün Başarı" kitabı benim için bir efsanedir.

Bir de Sır, 100% düşünce gücü, 2 dakikada evet dedirtin gibi gerzek isimlerle satılan kitaplar var. İşte bunlar bi bota yaramayacağını düşündüğüm kitaplar. Ama kader bendenizi bu kitaplardan medet umacak hale düşürdü. Şimdi harıl harıl bu iğrenç kitaplardan birini okuyorum, işe yarayıp yaramadığını göreceğiz bakalım.

5 comments:

  1. ise yaramis gibi yaparsan olur-mus.

    ReplyDelete
  2. "the game" diye bir kitap vardı, kız tavlama rehberi gibi birşeydi. Okuyan arkadaş 8 aydır dünya turunda olan bir santa monica'lı olmasına ve kitabı bir yılda üçüncü kez okumasına rağmen hayrını görememişti. Buna rağmen kitaba inancı tamdı, kendinden emindi.
    Diyememiştim "bu nasıl hazırlık kitabı, onca ortamda atsan daha fazla net tuttururdun" diye.

    ReplyDelete
  3. fazla Amerikanca bu kitaplar, bize ters düşüyor hep.

    ReplyDelete
  4. bizim durumda da henüz çok menfi bi sonuç olmadı.

    umudu yitirmedik ama :)

    ReplyDelete
  5. bugün göreceğiz menfi mi müspet mi

    ReplyDelete