Friday, October 23, 2009

Makyaj odasi

Suzan Kardes kimdir bilmiyorum. Guzel sarki soyledigi rivayet ediliyor. Ben pek begenmedim ama asagidaki album guzel.

Suzan Kardeş - Makyaj Odası Şarkıları

1. Suzan Kardeş - Gelem Gelem


2. Nejat İşler - Hancı
Albumdeki en iyi sarki bu. Nejat Isler'in sesi ne guzelmis yau!



3. Demet Akbağ - Çayuriye (Olanlar Oldu Bana)
Demet Akbag'in sarki soyleyisi album ortalamasinin ustune.



4. Yasemin Yalçın - Taht Kurmuşsun Kalbime
Bunu pek begenmedim.



5. Cem Yılmaz - Ah Bu Gönül Şarkıları

Cem Yilmaz'in sesi bence cok guzel, ama hala bir urkeklik var uzerinde. Mazhar Alanson - Psikopat duetinden sonra bu sarki da cok iyi.


6. Halil Ergün - Kırmızı Gülün Alı Var

Halil Ergun'den bu sarkiyi dinlemek guzeldi.


7. Haluk Bilginer - Sen de Başını Alıp Gitme Ne Olur

Haluk Bilginer'i cok sevdigimden kendisinden daha iyi bir seyler beklerdim.


8. Olgun Şimşek - Ellerim Bomboş
Albumdeki en ozgun yorum diyebilirim. Olgun Simsek, arabesk tarziyla dokturmus.



9. Oya Başar - Dom Dom Kurşunu

Oya Basar maalesef ortalamanin altinda kalmis.


10. Yılmaz Erdoğan - Telli Turnam
Yilmaz Erdogan yanik yanik okumus turkuyu, cok sevdim.



11. Meltem Cumbul - Beyaz Giyme Toz Olur

Meltem Cumbul guzelce fisildamis mikrofona sanki.


12. Şebnem Dönmez - Yovano Yovanke 13. Özgü Namal - Saoroma (Hıdırellez) / Ederlezi
Ben bu kadin yorumlarini begenemedim ya nedense.

14. Güven Kıraç - Neden Saçların Beyazlamış Arkadaş

Bu da gayet iyi, sarkiyi da cok severim, Guven Kirac da guzelce soylemis agzina saglik.

15. Erkan Can - Küçelere Su Serpmişim

Bu da en sevdigim sarkilardan oldu, alip goturuyor.

16. Fikret Kuşkan - Pıkmasparı (Kuzgun)

17. Sezen Aksu - Eğreti Gelin
Sezen Aksu'ya diyecek bir lafim olmaz, olamaz.


18. Suzan Kardeş - Huysuzsun... Arkamdan Tas Tas

No comments:

Post a Comment