Thursday, July 16, 2009

Dunya turu falan filan

Gencin biri daha kendini yollara vurmus.

Hic anlamiyorum bu dunya turu yapanlari. Bunalimdalar midir nedir? Neden kacmaktadir? Isterse dunyanin obur ucuna gitse kendinden kacamayacagini bilmemekte midir?

Turklere uymaz arkadasim dunya turu filan. Biz yerlesik hayati severiz. Tatil nedir bilmeyiz. Bildigimiz saniriz ama gider Marmariste su kenarinda yatmayi tatil belleriz, "ay sekerim hillside suya gittik pek romantikti boyleee bembeyaz" demeyi severiz.

Yazacam disisleri bakanligina boyle kendi yola vuranlari sinir kapisinda toplasinlar, dunya turuna ayirdiklari sure kadar askerlige gondersinler...

Caglayan efendinin dunya turu

5 comments:

  1. hasetinden çatlamak dedikleri bu olsa gerek.. haha

    ReplyDelete
  2. Ahaha. Haset.
    Aklıma geldi. Aynı konuyla ilgili ben de yazmıştım: http://hafiye.blogspot.com/2006/09/hasetle-hasret.html

    ReplyDelete
  3. nedense, hissiyat itibari ile, baba parasi ile cikilan, sahane ortamlardan ortamlara akilan, sahane egzotik destinasyonlardan bir digerine sekilen bir tur intibasi uyandirmakta... ben dunya turuna dunya turu demem, bankta yatip, park havuzunda yikanmadikca...

    ReplyDelete
  4. hepinize katılıyorum arkadaşlar. bu horasyo zaten hasetin önde gideni. gezgin arkadş da geçim derdi olmayan, özgür ruhum ben duvarlar dar gelir klişesinde bir arkadaş büyük ihtimalle.

    ReplyDelete
  5. suskunluku yanlış yazmışsınız...melo

    ReplyDelete